fredag 25. februar 2011

Jeg klarte ikke la være...

...å kjøpe dette skjønne leste-garnet... Skulle jo egentlig bruke opp litt reste-garn jeg har liggende (og ikke bare litt, heller...), men dette garnet bare måtte jeg ha!! Er så utrolig mye fint lestegarn på garnbutikken nå:) Så, nå blir det vårlester til meg, og jeg håper de blir ferdige i løpet av helgen:) (Mamma sier at man ikke skal stresse med å bli ferdig med håndarbeid, man skal kose seg med det.. men jeg vil så gjerne bli ferdig slik at jeg får begynt på ett evt. neste prosjekt... Utolmodig? JA...)


Så nå skal det strikkes i mellom taco-laging og sjokoladekos:)


                                         Heldige meg fikk disse av snille mannen idag:)

God helg:)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)