lørdag 12. februar 2011

Sy-kos..

Deilig med lørdag... Har fått vasket og ryddet litt her hjemme, parketten har til og med fått noen dråper vann på seg:) Etter en aldri så liten by-tur, har jeg fått tid til å sy litt...


"Celines hus" har så utrolig masse fint stoff, man blir jo helt tussete av å se på alt det fine stoffet, så etter hvert har jeg fått ett lite lager.. I dag har jeg sydd mobil-vesker. En har en venninne "bestilt", og en skal bli en liten "tilleggs"-bursdags-gave:) Du finner en enkel oppskrift på mobil-veske hos bloggen til Une-pune:) (http://www.juneaakre.blogspot.com/).
(Jeg forsto ikke helt oppskriften hennes, men googlet "unepune mobilveske" så kom det opp en kjempefin bildeforklaring på vesken hennes...)
                                          De ble jo ganske søte da....:)

Nå er lørdags-godiset hos oss servert, så ungene sitter som spikret til tv-en og ser på "barnas supershow". Jeg skal benytte roen, (enn så lenge..) til å kose meg med litt potetgull og brus, jeg og...:) Det er jo tross alt lørdag:)

Ha en fin kveld..

Åse-Lill:)

2 kommentarer:

  1. Ja, kos deg med god samvittighet du :) Spennende med noen nye syprosjekter. Gleder meg til å kunne sette meg foran symaskinen igjen.
    Ønsker deg en god helg.
    :) Susanne

    SvarSlett
  2. Åh, så fine
    flink er du ...!

    Legger meg som følger :)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)