torsdag 10. februar 2011

Fyre med ved...

Ikke så mye annet å gjøre i ettermiddag enn å være inne å fyre.. Det er iskaldt ute, 15 minusgrader... Men det er koselig å være inne å da. Ungene styrer med sitt, mens jeg blogger og skal straks ta fatt på regningsbunken.. Å for en lykke...

I går laget jeg "kakao på pinne" etter at jeg hadde lest det på ett eller annet blogg-innlegg. De ble veldig gode, og ganske så dekorative. Og var meget populære blandt ungene:)


De syntest det var meget stas å få dyppe pinnen i varm melk, smake litt på sjokoladen og til slutt få drikke kakaoen... Men det ble VELDIG mye gris og søl, så dette egner seg muligens best til litt større barn:) (Og når endelig sjokoladen var smeltet, ville ikke de minste ha mer..

                                                           Hærlig.... 
              
I morgen er det utrolig nok helg igjen.. Skal bli deilig, vi skal i 40-årslag og det gleder jeg meg til:)

Ha en fin kveld:)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Så morsomt at du har laget kakao på pinne! Jeg har tenkt å eksperimentere litt videre med oppskriften, for å se om det går an å få sjokoladeklumpen til å smelte litt raskere. Blogger nok resultatet om det blir bra.
    Pludrehanneklem

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)