lørdag 8. november 2014

Vottestrikk...

...en lørdag.. Lang, herlig morgen med flere kopper kaffe.. Og vottestrikk:-) November:-) Snart advent:-) Og julegaver på pinnene..


Vi har tilbragt noen timer på rideskolen i dag. Wilma og Odin har vært på sprangkurs. I morgen er det Wilma og Cassandra som skal være med:-) Bortskjemt jente med to ponnyer.. Hihi:-) Men i dag ridde hun for meg, jeg gadd ikke selv, eller tiden strekker ikke alltid til. Så da får hun ri min ponny også:-) Odin hoppet som en prins, og det var skikkelig gøy å se på.


I kveld har vi spist tandoori chicken, slik toro-eske.. Passe godt:-) Pizza ble nedstemt, Mannen ville ha "kniv og gaffel"-middag, så han kjørte ca tre mil, til nærmeste butikk og handlet, haha:-)
Nå er det senga på meg.. Klokken er jo faktiskt rundet 22.30.. Ny våken-rekord denne uken;-)

Nyt kvelden:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)