mandag 24. november 2014

Bad habbit...

Sjokoladefondant på en mandag.. Ikke bra, men bare så helt fantastisk deilig:-) En annen fantastisk ting er at oppgaven som jag stevde med hele helgen kom i retur med stempelet GODKJENT:-) Jeg er kjempeglad og ganske stolt.. Syntes ikke oppgaven var enkel i det hele tatt!!!
I morgen tidlig er det nytt pensum som skal leses..


I dag er ikke mye gjort.. Jobb, litt mere jobb og så en liten lur på sofaen.. Mira har fådd en luftetur og høner og hester er stelt.. Så ble det sjokoladefondant og mange plusspoeng på mammakontoen:-) Pappakontoen er også blitt ganske full i dag. Kom hjem til ferdiglaget middag, biffstrimler, fløtegratinert potet og salat:-)
Nå skal jeg tvinge meg selv til litt bad-vasking, før jeg planter meg i sofaen resten av kvelden...

Ha en fin mandagskveld:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)