fredag 14. november 2014

Fredag:-)

Helg og straks frisørtime på meg:-) Jeg har fått gå tidlig fra jobb i dag, og har allerede rukket å rydde kjøkken og gang, og delvis stuen.. Må bli en liten kaffepause først..
Uken har vært temmelig hektisk. Vi har vært i bursdag hos svigermor, handlet litt sko og klær til mann og barn.. I går var hovslageren å skodde Cassandra, så da gikk det noen timer i stallen. Men, nå har hun fått nye sko, med snøsåler, til jul:-)

 Mira koser seg med bein mens mor vasker...

I dag er det som sagt frisørtime, så skal jeg handle inn alt vi trenger til helgen.. Og det går litt mat i en familie på fem!!
I ettermiddag skal jeg ut å ri Odin i kulden.. -12 her i Skjomen i dag.. Men tipper det blir stjerneklart og fint, så jeg gleder meg:-)  Helg!! Herlig:-)

Ha en deilig fredag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)