torsdag 27. november 2014

Søtsug...

..etter sjokolade, potetgull eller et eller annet... Og huset er tomt for denslags.. Jeg prøver med kaffe, og håper det hjelper.. Jeg har akkurat kommet inn fra stallen. Odin er blitt trimmet. I helgen skal han og Wilma gå på sprangtrening for Lars Rasmussen:-) Jeg gleder meg sååå til å se på og få være hestepasser:-) Håper vi lærer masse!!
Ellers er det jobb og studier det går i.. As usual..

                                              Taco i går, på en onsdag... Linus hadde dekt på og laget bordkort..:-)

Vi er så matleie her i familien.. Synes det går i taco, pizza og tandoori hver helg.. Det eneste ungene maser om er tomatsuppe og pannekaker.. Og hverdagsmiddagene veksler mellom kylling i forskjellige varianter, kjøttsaus og spaghetti og kjøttboller og mos.. Tror vi må bli flinkere til å spise litt fisk.. Men det er dessverre ikke det beste jeg vet...

                                                Taco-pizza.. Godt, men gud så lei jeg blir av pizza...

I morgen skal vi lage noe vi ikke har spist før:-) Kanskje dere får vite det i morgen.. Håper virkelig det er noe som faller i smak:-)
Nei, nå skal det puskes litt i huset.. Straks advent, jo:-)

Ha en fin kveld:-) Snaaaaart helg:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)