tirsdag 18. november 2014

Seinvakt...

..på meg i dag. Det vil si tid til studier, blogging, og en ekstra kopp kaffe:-) Jeg er i gang med 4. oppgave.. Endelig.. De første 100 ordene er skrevet;-) Satser på å være godt i gang til fredag slik at jeg slipper å sitte med oppgaven absolutt HELE helgen... Jeg har lært disse to årene at ordtaket  mange bekker små, stemmer ganske godt!! Utrolig hva man får gjort på 30-40 minutter studietid, grytidlige morninger, når det blir nesten hver dag:-)

Fylt til randen.....

I går var vi på søppeldyngen. Klapp på skulderen til oss!! Hater det!! Men hestehengeren var fylt til randen av defekte saker, som kjøleskapet vårt (det doble, med isbitmaskin og iiiisekaldt vann... Buhuuuu) og en tørketrommel, TVer, pluss masse annet skarp. Godt å bli kvitt det!! Og nå er hengeren ledig til hestene igjen:-) Etter søppeltømming ble det burger til middag på cafe, litt handling, så bar det hjem igjen.. Var trøtt som en dupp i går, og var i seng klokken 22..
I dag skal Cassandra klippes.. Håper jeg! Tipper hun er litt redd for klippemaskinen, men vi får bare prøve. Hun ser ut som en teddybjørn, og blir altfor svett når hun trimmes.. Så hun må til pers... Krysser fingre for at det går greit.. 
Nei, nå fikk jeg det plutselig travelt..

Ha en flotters tirsdag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)