lørdag 22. november 2014

Lørdag..

...med bismak.. Denne oppgaven tar faktisk livet av meg.. Den snurrer og kaver inni hodet mitt.. Jeg har sagt stopp for i dag, men den fortsetter og kave i hodet mitt.. Alt som burde vært skrevet.. Blir det rett?? Enn det da? Tenk om den ikke blir godkjent.. Osv... Nå skal jeg riste den av meg med litt blogging og brus:-) Det er jo ikke mye igjen på den, bare et par hundre ord og så litt finpussing.. Blir nok en fin søndagssyssel..

                                                    Mmmmmmm....

I går kveld var jeg i bursdag hos naboen min. Så koselig. Med flere jenter samlet:-) Vi fikk servert lasagne og foccacia, og oreokake til dessert:-) Lykke:-) Litt sider og litt dooleys, og masse skravling.. Man skulle ha gjort slikt litt oftere, er jo så koselig..


Tidligere på dagen var jeg og Linusen på en aldri så liten bytur.. Og kan stolt konstantere at de fire første julegavene nå er kjøpt inn! I november! Tror jeg aldri har skjedd før...:-) Og nå skal jeg gå i gang med å adventspynte litt i huset.. Bare en liten start.. Så koooos med advent:-)

Ha en herlig lørdag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)