fredag 21. november 2014

Skolefri...

...og studiefri på oss her hjemme:-) Jeg har allerede skrevet på oppgaven en times tid, og er godt i gang.. Guttene er også våkne.. De er i full gang med spilling av et nytt spill.. Slekt er kommet fra Bodø, så huset er fullt med et par ekstra unger resten av dagen regner jeg med:-)

                                                                Tre gutter som koser seg...

Nå skal jeg ha studiepause til klokken 16.00 i dag, så skal jeg jobbe en stund da.. Dette er en test om det blir gjort.. Er litt lei av å sitte tidlige morninger.. Da benker jeg meg på kontoret til Mannen, og forlanger ro i huset;-)
Begge hestene ble barbert her om dagen:-) Så herlig å ha det gjort. Jeg fikk hjelp av ei hestevenninne, og begge hestene oppførte seg eksemplarisk. Cassandra som aldri var litt barbert før var litt skeptisk, men det gikk fort over:-)


I dag står det husfix på planen!! Det trengs!! Huset blir sist prioritert nå for tiden... Jobb og studier, barn og hester tar det meste.. Når det er gjort er vi ikke klar for husarbeid... Bare det som MÅ gjøres blir gjort.. Men nå håper jeg det blir bedre, da jeg fra i dag har 10 % studiepermisjon fra jobben, det vil si at jeg har fri annen hver fredag. Så skjønt:-)
Nei, nå skal jeg gå i gang:-)

Nyt fredagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)