søndag 23. november 2014

Endelig...

...er oppgaven ferdig og levert.. Nå er det bare å grue seg til tilbakemeldingen.. Krysser fingre for godkjent...
Fin dag i dag:-) Fikk unna oppgaven i morges. Sto opp klokken 07.30, og satte igang.. Så har jeg også fått unna litt klesbretting.. Noen maskiner med klær som ventet. En liten tur med Mira ble det også tid til. Herlig vær. Skyfri himmel, en liten minusgrad og sol på fjelltoppene:-) Snart forsvinner den helt, sola.. Trøster med med at nå er det bare en måned til den snur igjen:-)


Når jeg kom tilbake fra turen, fikk jeg endelig prøvd meg på å bake knekkebrød. Jeg brukte "fotballfruens" knekkebrødoppskrift. De inneholdt blant annet knuste mandler og hasselnøtter.


Jeg er ikke så veldig glad i så mye frø i knekkebrødene.. De ble helt greie, mulig litt for mye hasselnøttsmak etter min smak, hihi.. Mannen syntes de var gode, jeg synest fortsatt at husman er best.. Men, jeg skal gi de en sjanse til frokost i morgen. Ett med salami og ett med syltetøy. Min frokost. Every day. (Knekkebrød)forandring fryder:-)


Nå skal jeg ta frem litt strikking.. Nye ridevotter trengs!!

Nyt søndagskvelden:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)