fredag 30. mai 2014

Sol:-)

For et vær vi har hatt denne uken:-) Knallsol, skyfri himmel og ganske så varmt:-) Fantastisk å få en smak av sommer!! Klestørken har til og med vært så god at jeg er for første gang, tror jeg, er blitt ajour med klesvasken;-) Til og med salunderlagene er blitt rene og pene..


går hadde vi dugnad i stallen. Nytt gjerde til hestene er blitt satt opp. Det ble så fint:-) Nå mangler det bare litt maling, så er det klart!


Ellers går vi imot en hestehelg:-) Det er sprangstevne på rideskolen i helgen, fredag, lørdag og søndag, og jeg og Wilma er med og hjelper til. Wilma skal også starte noen klasser:-) Spent ponnymamma her... Blir gøy med en helg full av hest og kjekke folk!!
Nei, nå skal jeg, strikketøyet og kaffekoppen gå ut i solen:-) Bare å nyte så lenge det varer!

Ha en deilig fredag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)