søndag 11. mai 2014

Konf...

....og shopping:-)
Jeg og Wilma var som sagt i konfirmasjon i går. Det var en borgelig konfirmasjon med sermoni i "folkets hus". Og må si at jeg ble positivt overrasket:-) Temaene som konfirmantene hadde tatt opp i opplæringsperioden var blant annet etikk og moral, menneskeverd og rasisme, selvtilllit og voksenrollen... Mye aktuelt med andre ord... En flott sermoni:-) Og gutten som ble konfirmert var like flott:-)

Fin kake ble servert...:-)

Mellom sermonien og middagen var jeg og Wilma på shopping. I bunadstasen;-)
Wilma kjøpte seg sykkel for konfirmasjonspengene.. En fin DBS, som var akkurat passe dyr:-)
Bilde kommer...
I dag skal det gjøres akkurat det vi har lyst til... Det blir nok stall og hest på meg:-)
K O S!!

Ha en deilig søndag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)