lørdag 17. mai 2014

Hipp, hipp, hurra:-)

For 17ende mai:-) 
Her er det øving på tale, frokost og eksamenslesing i en herlig blanding.. I tillegg springer vi etter Mira for å følge med at hun ikke slikker på såret sitt.. Hihi, lettere kaos med andre ord! 


Straks ska tenåringen vekkes og paps komme seg opp av senga, bunader og penklær skal på og kakefat smøres.. Så skal alle, unntatt meg på 17.mai-feiring på samfunnshuset... Jeg skal være hjemme å lese til eksamen som er om bare seks dager.. Som jeg gleder meg til neste helg når det er gjort!!!

Liiiitt pensum, ja....

Når alle er kommet hjem igjen skal jeg slippe bøkene å være med på feiring resten av dagen:-) Grilling med gode venner står på planen for fire av oss, mens størstejenta skal til byen for å se på folketoget og russetoget:-)
Nei, her er det ikke tid til å sitte... Opp å hopp, alle mann:-)

Ha en super 17.mai alle sammen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)