lørdag 24. mai 2014

Eksamensgave....

...til meg selv:-) Da var den endelig over, eksamenen.. Med litt blandede følelser.. Tenker til stadig, ååå hvorfor skrev jeg ikke det... Eller det... Krysser fingre for at det iallefall ikke blir stryk...
Etter at eksamenen var levert gikk jeg ut i strålende solskinn og 20 varmegrader og gikk rett til garnbutikken:-) 


Der kjøpte jeg garn til en ny marius... Endelig, tid til strikking:-) En marius strikket i sisu, litt tynnere en de ordinære, i grått. Nå er jeg igang med vrangbåndet, og har allerede fått antydning til vannblemme inni hånden.. Og har bare lyst til å strikke, hele tiden:-)
Nå skal jeg straks i stallen.. Trimming av Odin og rydding står på planen:-) Lørdagspusking:-) Etterhver blir det en liten bytur, så grilling hos storebror & co, og i kveld får vi besøk av naboene.. Salat og vin blir det da:-) En sosial dag, med andre ord:-)

Nyt lørdagen din, det skal iallefall jeg:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)