torsdag 8. mai 2014

Hestehengerlappen..

Jepp, snart er den i boks, en kjøretime til og en langkjøringstur så er "lappen" min:-) B96 blir det da å stå på sertifikatet mitt, og vil si at jeg kan kjøre bil og henger inntil 4250 kg. Det beste er at jeg slipper å ta førerprøven med henger, dette er et kurs, med lastsikringskurs og obligatoriske kjøretimer, det verste er at det er dyyyyrt... Blir å bruke alle bursdagspengene mine på dette pluss litt til.. Skøyen kommer seg på nesten på 5000 kr... 


Men da kan jeg hive hesten på hengeren å kjøre når jeg vil uten å være avhenig av Mannen:-) Tjoho:-)
Vi har ennå litt hangover etter konfirmasonen.. Alle er litt trøtte og slitne, og i tillegg har dagene gått i ett.. Nå er det huset som skal få litt oppmerksomhet før vi skal avslutte dagen med tacos:-)

Nyt kvelden:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)