søndag 4. mai 2014

Konfirmasjon:-)

Så, da var dagen over, den gikk så alt for fort.. Nå er lille Wilma konfirmert, tenk..
Vi hadde en kjempefin dag, med slekt og venner.. Så koselig:-)
Først var det kirke, tre nydelige, spente konfirmanter ble konfirmert i Skjomen kirke i år..


Så bar det til lokalet (som var ca 4 meter ifra kirken)..
Der serverte vi kaffe mens noen av familien orget med koldtbordet som skulle serveres..


Mye god mat... Klokken 17 kom resten av gjestene på snitter, kaker og kaffe:-) Og for et kakebord.. Så utrolig mange hadde tilbydd seg å bake, den ene kaken bedre enn den andre..


Innimellom hadde vi lysbilder som jeg har laget i sene kveldstimer.. (og plagdes med, takk Mia for at du hjalp meg) Og det var så gøy å se bilder fra Wilmas oppvekst! Og hun ble så glad og så rørt:-)
En kjempefin dag, med andre ord, nesten trist at den er over.. Konfirmasjonen er jo blitt planlagt i lang, lang tid..



Her er et knippe jenter fra nermeste familien, fra venstre: tantebarn, meg selv, mamma, søster, Wilma og søster:-) Var vi ikke fine;-)
Nå skal jeg dekke frokostbord til gjestene som ennå er i hus her, koldtbord fra i går, mmmm:-)

Nyt søndagen!

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Fine konfirmanta:-)
    Takk for kaffe og alle de deilige kakene. Det var så fint pynta, og dere var så fine alle sammen��

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)