onsdag 21. mai 2014

Lesepause...

...i noen minutter...
Det blir fullt, i hodet.. Aktiv lesing og pugging i 30 minutter, så noen minutters pause.. Det er det som funker for meg.. Gruer meg forferdelig til fredag... Er livredd for å sitte på eksamenslokalet med et tomt hode og ingenting å skrive om... Min største skrekk!!


Det som å er litt ille er at eksamen skal skrives for hånd... Uten NOEN hjelpemidler.. Akkurat slik vi gjorde på førskolelærerutdanningen for ca 14 år siden.. Trodde virkelig vi skulle få skrive på PC..
Ja,ja, nok syt:-)
Nå skal straks neste bok leses, nytt emne, bare det klstrer seg til hjernen min, iallefall litt..
Så skal jeg bevilge meg en kroneis om ca 45 minutter, hihi. Viktig å ha en plan:-)

Ha en fin tirsdag alle sammen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)