mandag 1. oktober 2012

PHU...

...der var to timer med 15-16 (spinn)ville unger over:-) Jeg er vel litt grusom når jeg sier at det er godt det er en stund til neste gang... Men jeg sier det likevel;-)


10-årsdagen til Emil ble feiret et par uker på etterskudd. (Bare barnebursdagen altså). Og ikke denne gangen heller så jeg noen grunn til å begynne å bake før jeg måtte.. 1,5 time funker fint til å stelle i stand bursdagskalas her i heimen.. I allefall når man (igjen) tyr til Toro og 17.maipølser (dvs kokte grillpølser).. Og har en mann som tyvstartet bakingen på langpannekaken:-)


Klaff i bordet, hvit (ustrøket) duk, pappfat, sevietter og pappkopper.. Og når kaker og muffins kommer på bordet, blir bordet pyntet av seg selv.. Hurtig støvsuging, og panikkartet oppryddning på kjøkkenet... Stabling av sko i gangen, og vips, så er huset klart til fest:-)


Nå er bena pent plassert på bordet foran meg og jeg skal slappe av!! Til fulle.. Mannen sover allerede på den andre sofaen;-)

Nyt kvelden:-)

Åse-Lill
PS: Bursdagsgutten var strålende fornøyd med festen sin:-)

1 kommentar:

  1. Min datter var veldig fornøyd:-) Og bordet så jo veldig fint ut.
    Den største ryddejobben er når alle har gått, og man egentlig bare vil synke ned i sofaen, men det ser ut som en bombe har gått av:-)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)