søndag 30. september 2012

Deilig søndag:-)

Ingen forventninger til dagen i dag, så kanskje det er derfor den ble så bra??? Hihihi..
Jeg og Wilma tok med oss Odin til Skjomdalen for å hoppe litt i dag. Og må si at de begge, både Wilma og Odin, imponerte stort:-)

                                                    Odin på hestehengeren

Til å ikke ha fått trent så altformye de siste månedene, må jeg si at mammahjertet var stolt av dem begge:-)
Rytmisk og fint, store sprang og herlig galopp.. Nesten så jeg ble litt misunnelig.. Jeg vil også ri.. Vi er nok i manko på en hest nå som Wilma er blitt for stor til Pegasus...

                                                    Ny-bilen funket fint som hestebil:-)

I ettermiddag hadde vi koselig kaffebesøk, og i kveld har vi spist hjemmelaget pizza, og vips er dagen over.. Straks er det natta formin del..:-)

Sov godt:-)

Åse-Lill

3 kommentarer:

  1. Superartig med flinke unger og hester :)
    Gratulere så masse med ny bil
    Ha en fin mandag

    SvarSlett
  2. Jeg syntes det er kjempkoslig at du publiserer så mye fint om livet ditt og hvordan dere lever, koslig og se hvordan oppveksten til linus har vært

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)