onsdag 19. september 2012

Ny bil???

Vi er på bil-leiting.. Igjen... I vår måtte vi til slutt kjøpe en billig, liten Fiesta slik at vi iallefall hadde en bil, i mens vi søkte å lette etter den rette bilen.. Men i hele sommer har vi hatt pause i letingen, og diskuteringen..
 

Er ikke så lett å bli enig heller, når Mannen er suuuupernøye, og i tillegg har mye mer peiling enn jeg.. Ikke for gammelt, ikke for dyrt, det rette utstyret, sikkerhet og ikke minst hvor mye bilen kan trekke, i og med at vi både drasser på campingvogn og hestehenger titt og ofte.. Phu..

                                             Bilde er hentet på nettet..

Men nå, nå er jeg blitt litt forelska:-) (skulle bare ønske Mannen også var blitt det...) Så kanskje, kanskje ordner det seg, og jeg kan gå vinteren i møte med en litt større og tryggere bil enn lille, søte Fiestaen min:-)

Seinvakt på meg i dag, og så er det helg:-) Wiiii, Oslo-tur i morgen:-)

Ha en fin dag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)