mandag 17. september 2012

Monday...

Ny uke, nye muligheter:-) Og, frisk som en fisk:-)
I går ble Emil feiret til fulle. Opp i otta for å rekke å vekke morgenfuglen vår med sang og pakke på senga:-) Samt te.. Ønske fra bursdagsgutten selv:-)


Så gikk dagen slag i slag med husfiksing og baking.. Pavlova, kanelsnurrer og sjokoladekake (fra bunnen av denne gangen..) ble bakt.. Og ca 1 kg meierismør gikk med til det hele...;-) Og så kom en hel hurv med gjester. Kos:-)


Så, egentlig, etter sukker og smør-festen i går, skulle jeg kommet igang med kraftig innskjerping fra i dag, men i stedet spiste jeg resten av pavlovaen og smågodisrester til ettermiddagskaffen..
Karaktersterk?? Nope....
Nå vaskes det klær til fulle her.. Oslo og besøk til storesøster på torsdag:-) Som jeg gleder meg!!

Ha en fin første-dagen-i-uka-kveld;-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)