søndag 9. september 2012

Ordning og reda..

Endelig fikk jeg kjøpt knagger til å ha i "sekke"-skapet vårt:-) Etter ca 3 år uten var det helt herlig. Hver gang skapet ble åpnet raste det ut sekker på gulvet.. Nå til slutt, ble det nesten så jeg unngikk å ta noe ut derifra.. Og kjente at jeg ble mer og mer irritabel for hver gang..

(Og for dere som ikke vet hva et sekkeskap er, så er det et skap der alt av forskjellige typer sekker, bagger og vesker blir oppbevart..) 3 år tok det altså, og 5 minutter å fikse.. Håper bare knaggene holder det de lovte, 1,5 kg skulle de klare uten å skli ned.

                                         Sånn, nå holder de seg på plass når skapet åpnes:-)

Her er det litt småruskevær ute, men yr påstår at det skal bli delvis sol fra klokken 11. Håper yr holder det de lover:-)
Da tror jeg nemlig vi kommer oss ut på tur/kaffeslabberas en eller annen plass:-)

Nyt dagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)