søndag 28. oktober 2012

Kveldskaffe..

..på meg:-) Og en liten bloggestund..  Her har helgen gått i et heidundrende tempo med stort sett bare hest.. Og haloween-party.. Og snø:-) Her har det nemlig lavet ned, som om det var februar.. Har litt blandede følelser om akkurat det.. Ungene har i allefall storkost seg med snøen og vært ute å silt og baset i flere timer.. I går kveld, når jeg og Wilma kom slitne hjem i fra stallen, var det tre nydelige snølykter som møtte oss:-)


I dag har vi hatt besøk av storesøster og guttene hennes. Wilma bakte deilig sjokolademuffins til besøket, mens jeg heiv meg rundt å stekte pannekaker og fylte de med jordbærkrem.. Nam...


Nå skal ungene gå i sengen å se en film, mens jeg skal plante meg i sofaen.. Alene.. Mannen er nemlig på kino i kveld:-)

Nyt kvelden:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)