søndag 21. oktober 2012

Litt ny stue...

Da jeg kom hjem i går ettermiddag/kveld, sliten og kald, ble jeg møtt i gangen av grønnsåpelukt og et helt super-ryddig hus:-) Slikt liker man!! Mannen og Wilma hadde ommøbelert stuen, vasket og fikset.. Fyrt i ovnen og tent stearinlys.. Sååå fint:-)

                                          Ikke siste skrik, men ryddig!!

Pizza ble laget og vi koste oss til "skal vi danse." Dessverre var jeg så trøtt og sliten etter dagens strabaser, at jeg gav opp å sloss med øyelokkene klokken 21.50, så det var ikke så lenge jeg fikk nytt lørdagskvelden.. (Lurer litt på når jeg blir å legge meg etter vi har stilt klokken...)

                                      Nye matskåler til hundene hadde Mannen invistert i...

Sprangstevnet ble avviklet på rideskolen i går, og vi var å hjalp til hele dagen. Wilma og Odin red en superfin runde i første klassen, og fikk en fin 3.plass..(Og mamman holdt på å dø av nervøsitet...)
2. runden ble det litt mer plunder, og de stoppet seg ut på siste!! hindret.. Men, de var så flinke likevel.. Wilma har virkelig blitt flink å ri:-)


Men tenk, ikke ett blide tok jeg av den fineste ekvipasjen.. Midt i nervøsiteten ble det helt avglemt.. Så her er et ifra Wilmas første sprangstevne på Pegasus, så liten, men likevel så flink:-)
Nei, her MÅ det strikkes, vesten er svært forsømt, håper virkelig den blir ferdig til jul...

Ha en herlig søndag:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Så herlig å komme hjem til nyvasket hus.
    Så flinke de har vært som har både vasket og ommøbelert, ser jo så koselig ut.
    Gratulere til Wilma og Odin med en fin plassering :)
    Ble tidlig kveld her og. Var utslitt etter å ha vært i 12 timer oppe i turnhallen.....Tar sin tid den idretten :)
    I dag blir det avslapping og en liten ridetur.
    Ha en fin dag

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)