fredag 5. oktober 2012

Æ vil bære dains...

Mens storungene er på Sirkus Eliassen-konsert koser jeg og lillebror oss hjemme med potetgull, brus og sjokkis.. TV og inne lek... Lillebror synest det er i overkant urettferig at han ikke fikk gå, men slik ble det i dag.. (Tekstene passer vel egentlig ikke til 10-åringen heller, og minstemann kan flere på rams, bla: Rumpeballa overalt æ trur æ blir overfalt....Kniis)


Ute er været litt til og fra, men lufteturen med hundene var deilig selv med litt duskregn.. Se så nydelig høsten er:-)
Nå er jeg klar for litt strikk kjenner jeg, men med garnbutikken 3,5 mil unna og åpningstider som er de samme som jeg jobber, må garnkjøp hos meg planlegges.. Men i morgen, da blir det:-)


Har så mye jeg har lyst til å stikke: vest til Mannen, et par små gensere til noen små venninner, votter, osv osv...
Gleder meg til å sette i gang:-)

Kos deg med fredagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)