fredag 19. oktober 2012

Litt nytt...

...kjøkken:-) Endelig:-) Gulvet er på plass, maling er på plass og lister er på plass. Flinke Mannen min! I går kveld når jeg kom fra symøte var alt ferdig...

                                     Bare en liten sniktitt, kjøkknebnken egnet seg ikke på trykk....

Jeg skvatt da jeg kom nedlesset med varer inn på kjøkkenet:-) Utrolig hvor mye gulvet har å si.. Og fargen på veggene... Ble super-fornøyd:-)
Nå er det oppussing av et gammelt, gammelt kjøkkenbord som står for tur.. Dessverre mangler det en klaff, men det har Mannen lovd å fikse... Flott å bo med en handyman;-)


Nå er jeg på tur i stallen, må hjepe Wilma å pakke klart til stevnedag i morgen..
Wilma og Odin skal være med på sprang-konkurranse på rideskolen.. Og jeg biter negler allerede.. Hele morgendagen går til sprangstevne, men jeg gleder meg.. Morsomt å hjelpe til og prate med andre "hestegale" folk:-)

Ha en nydelig fredag:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Så fint kjøkkenet ditt var :O)

    Lykke til på sparangstevnet.

    Ha ei god helg, hilsen Lisbeth ;)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)