lørdag 6. oktober 2012

Da går startskuddet..

...for neste marius-prosjekt:-) Vest til Mannen. Det fortjener han :-) Eller, startskuddet går så snart jeg får strikkepinne nr 2,5 i hus..


Når jeg endelig kom meg på garnbutikken, glemte jeg å sjekke hva vrangbandet skulle strikkes med... Kjedelig.. Men nå drar beste Mia innom mamsen og plukker opp rett strikkepinne på tur hjem fra bytur, så snaaart er jeg i gang:-) (Kan nesten ikke vente..) 


Det har vært en deilig lørdag i dag.. Dagen startet med frokostbesøk ho ei god venninne.. Så koselig:-) Så en snartur innom noen butikker før det bar hjem igjen..
Nå har Wilma, Linus og jeg gått tur med Kira og Pegasus. Dvs, Linus fikk sitte på Pegasus:-) Jeg og Wilma håper på å få han bare bittelitt hesteinteressert, men det spørs...
Nå er det straks barnetv-tid og taco-tid her i huset:-)

Nyt kvelden:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Va duktig du är som strickar! tar du upp beställningar? ;)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)