torsdag 11. oktober 2012

Det baller på seg...

Snakk om snøballrulling:-)
Når kjøleskapet var litt "ulydig" for noen uker siden, måtte hele greia trilles frem på gulvet.. Vi lukket øynene for lorten under det, og satte det tilbake for å vaske der "senere." Senere, ble tre uker etterpå, og da bestemte liksågodt Mannen seg for å legge nytt gulv på kjøkkenet. (Gulvet ble kjøpt inn for litt over ett år siden, når vi byttet gulvet i stuen...)


I to dager har Mannen holdt på med gulvet. I går ringte han, vi måtte ha maling. Veggene er så slitte og stygge, så vi kunne liksågodt male, siden vi la nytt gulv.. Trenger jeg si at det råder det komplette kaos i heimen??? Og å bestemme seg for farge 200 meter i fra malebutikken... Ikke enkelt.. Men maling ble det:-) ( Fargen ser veeeeldig lyseblå ut på bildet, men live er den grå... Ehhh, håper jeg...)


Nå er halve kjøkkenet malt og Mannen er forduftet til Tromsø.. Og jeg har fått streng beskjed om å ikke røre malekosten.. (Tro hvorfor??? Mulig det har noe med mine 10 tommeltotter å gjøre...) Så i dag blir det brannslukkningsarbeid, slik at noe av kaoset forsvinner. Godt jeg har en feriedag i dag:-) Jippiiii:-)
Bare brette opp armene:-)

Ha en fin dag:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Så flott det blir.
    Fargen på veggene ser helt herlig ut.
    Blir så bra atte :)
    Heldig du er som slipper unna malekosten. Her i huset er det min jobb :)))
    Ha en fin dag
    Klem

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)