onsdag 1. juni 2011

Shop ekspress..

Da har jeg endelig testet ut de skumle "gjør-det-selv-scannerne" til Coop  OBS. Shop ekspress.. Har jo i flere år sett på disse rare dingsene, og ikke hatt mulighet til å bruke de. Så, i dag bestemte jeg meg for å teste de ut:-) Og det var jo super-enkelt og effektivt!! Mange fine tilbud var det også til "ekspress"-kunder... Kjenner allerede at jeg har lyst til å gjøre dette igjen, hehe..


Heldige meg har fri på fredag, så her er det langhelg nå.. Lykke:-)
Her jeg bor er det sprang-konkurranse tre dager til ende, så vi har ikke akkurat fritidsproblemer denne helgen. Ser ut til at både jeg og Wilma skal delta, og jeg gru-gleder meg... Men arti blir det nok:-)



Ha en super ettermiddag:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Heier på deg i helgen, dra seieren med ned til elvegard :o)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)