mandag 6. juni 2011

Mandag..

Da var det en ny uke, og solen har kommet tilbake:-) Rart at det som regel er dårlig vær i helgene, men når mandag kommer, skinner solen igjen... (Vel, ikke som regel, men ganske ofte!!)
                                  Denne søte har de på Clas Olson til den nette sum av 49! kr.... Håper kaffen er varm i ca 10 min iallefall..

Som vanlig regjerer det litt kaotiske tilstander hos oss mandags morgen, men ettersom jeg begynner sent idag, har jeg fått tatt unna det mest prekere. Og dessuten kom snille mamma på besøk i går, og siden hun (tror jeg) lider av samme mangel på å sitte i ro som jeg, så vasket hun liksågodt kjøkkenet mitt, og la sammen en hel haug med rene klær, mens hun drakk kaffe og pisket meg rundt på andre oppdrag.. Takk mamma:-)
Det har vært en hektisk og artig helg, med hest, hest og atter hest.. Og liiitt shopping:-)

                                         Wilma i aksjon...:-)


Ha en super uke-start:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)