onsdag 8. juni 2011

Tomatplanter..

Heldige meg fikk tre søte tomatplanter av mamman til Linus bestekompis. Kjempekoselig:-) Jeg fikk også flere andre hageblomstrer som jeg ikke husker navnet på.. Så i dag etter jobb ble de plantet ut i verandakassene.


Så utrolig deilig med hagearbeid i knall sol.. Hele 18 grader i kveld..
Nå håper jeg bare tomatplantene vil trives og gi god avling. Tips om pass og stell mottas med takk, da jeg ikke har særlig grønne fingre.. (Du finner ikke EN eneste grønnplante i mitt hus... Alt dør som fluer...)


I ettermiddag har naboen og jeg ordnet beite til hestene våre, så fra i morgen blir det grønt gress hele dagen for de. Lykke:-)

Ha en deilig kveld:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Kos dæ med friske tomater i sommer, du må ha litt gjødsel i vannet hvær dag, og knipe av hjørneskuddene som vokser frem, nu har vi det fint i skjomen , ha ei fin helg, Lisbeth :)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)