torsdag 2. juni 2011

Vår supre kaffemaskin..

Til jul fikk vi kaffemaskin i julegave av mamma, og siden da er denne blitt meget populær hos meg selv. Når jeg endelig fant rett type kaffe for min smak da:-)


Det er mange kaffe-typer å velge imellom, og de fleste dagligvarebutikker har de inne.. Det beste er at kaffemaskinen bruker puter, og ikke kapsler, synest det blir en anelse plastsmak av kapsel-kaffe.. (mulig dette er noe jeg bare innbiller meg...)


Så nå nyter jeg en deilig kopp senseo medium roast i mitt søte greengate-krus.. Det man kaller en perfekt start på dagen, en fridag:-)

Nå skal det hoppes med hester, så en aldri så liten dugnadsinnsats..

Nyt dagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)