søndag 12. juni 2011

Jippi..

..etter ca ti! år har jeg endelig fått tørkestativ ute... Synest det er så deilig med ute-tørkede klær:-) Og med det været vi har hatt de siste dagene blir klesvasken tørr på ett blunk:) Tørkestativ ute anbefales!


I helgen har vi vært på camping igjen. Turen gikk denne gangen til  Arnes. Hele 3 mil ifra der vi bor, hehe.. Vi har hatt det superfint med tempraturer opp mot 30!! grader og knall sol.. Ungene har moll-kost seg med bading, strandliv og roing:-) Og vi voksne har fått solt oss, pratet og spist deilig mat.. Hærlig:-)

                                          Ungene storkoste seg med syden-temeperatur:-)
Nå skal siste rest av kvelden tilbringes i sofaen sammen med strikketøyet mitt. Jeg forbereder allerede vinteren, jeg:-)

PS: Takk til storebror som inviterte oss på camping på Arnes, det var helt knall:-)

Ha en fin kveld:-)

Åse-Lill

3 kommentarer:

  1. Så koselig med campingtur, spesielt i dette været. Har vært en utrolig flott helg her nord. Og enig med deg angående utetørka klær, gir en deilig sommerfølelse!

    Ha en fin mandag! Klem!

    SvarSlett
  2. Jeg er enig i at utetørkede klær dufter friskt og godt, men jeg er redd jeg er for lat til slikt. Mine erfaringer med klessnor i Nord-Norge er at hver gang jeg hadde hengt ut klesvasken begynte det å regne. Så jeg må tilstå jeg er takknemlig for tørketrommelen. Ellers virker bloggen til koselig. Jeg har tatt meg den frihet å titte litt omkring. jeg er også interessert i både hage, søm, interiør og mer. Jeg har flere blogger, men det er nok hagebloggen som blir prioritert nå på sommeren. Ta gjerne en titt http://ritasfryd.blogspot.com/. Ha en fin pinsedag :-) Rita

    SvarSlett
  3. Hadde ikke klart mæ uten tørkestativ ute, her e det jo så fin kletørk bestandig :)
    Camping turen behøver ikke være sålangt unna hjemmet, det e nu godt og dra bort, uannsett, ha en fin mandag, Lisbeth :)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)