søndag 29. mai 2011

Pikekyss..

I kveld ble det pikekyss på mann og barn... Og meg selv...


Og de ble kjempegode. Gikk ikke mer enn noen minutter før alle var borte. I tillegg fikk jeg endelig prøvd denne søte kakepynteren:-)


Denne kjøpte jeg på "kamille-shop", tror jeg, og den var super. Fulgte også med flere forskjellige sprøyter..
Nå er det straks senga på meg. Opp tidlig i morgen.. Ny uke, nye muligheter:-)

God natt:-)

PS: Eldste-pia sover i telt!! i natt, hos ei venninne... Håper temeraturen holder seg på pluss-siden..

Åse-Lill

2 kommentarer:

  1. Oi, så fine de var. Ser jo profft ut.
    Ser også veeeeeldig godt ut, men fymat for meg.
    Her er det bare lavkarbo som gjelder, og det går faktisk ganske bra :o)

    SvarSlett
  2. Gurimalla, så flink du er, Rebekka.. Gjorde jo ett forsøk på lavkarbo, men holdt ut i 3!! dager;-)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)