onsdag 11. mai 2011

Halvveis...

... i hanskeprosjektet mitt... Ettersom dette skal bli "barnehage"-hansker er de strikket i litt "lekene" restegarn-farver:-) Litt fresht, synest nå jeg.. De ble litt mistenkelige i formen, men ettersom jeg ikke har hatt annet mønster enn ridevott-mønstret var det vel ikke annet å vente.. Heldigvis er de fullt brukbare:-) Da gjenstår det bare en... Hmm, tro når den blir ferdig??


Nå holder jeg på å pakke i campinvogna:-) Fredag setter vi nesen mot Rognan for å campe sammen med noen venner. Gjett om vi gleder oss:-) Tre hele camping-døgn.. Lykke:-)

Nei, her må det pakkes:-)

Ha en fin ettermiddag:-)

Åse-Lill

4 kommentarer:

  1. De er jo kjempefin, imponert!! :)God tur til Rognan, kos med campingtur! Jeg og husbonden skal treffes inne i Oslo etter jobb fredag, for litt vin og mat. D blir kosen for oss!!! Riktig god helg til dere, selv om det kanskje var litt tidlig for d!! :)

    SvarSlett
  2. Kos dåkker masse på tur i helga ;o))

    SvarSlett
  3. Kor flink du e og strikke, god helgetur til Rognan, det blir sikkert kjempekoselig nu når sola skinner på oss igjen, Lisbeth :)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)