lørdag 21. mai 2011

Lykken er...

...nybrygget kaffe på lørdags morgen... Samt en aldri så liten paracet... Morgenen er pitte litt preget av en skikkelig koselig 70-års-feiring i går kveld/natt.. Men når man har hatt en så koselig kveld, blir hodepinen bare en "pis åf keik":-) Vil bare understreke at det ikke er tømmermenn som herjer inni hodet mitt, men heller litt mangel (les 4 timer) på søvn, tji hi:-)


Nå skal, som vanlig, huset få en aldri så liten overhaling. Takk og lov for våte engangskluter til gulv:-) Og så skal jeg ut på en liten ridetur med Odin, som er hjemme på helge-visitt. Nå er det heldigvis ikke lenge til han kommer hjem for godt!!

Nyt fridagen:-)

Åse-Lill

4 kommentarer:

  1. Hei der. Håper hodepinen har gitt seg!! Så koselig å følge bloggen din. Får jo litt med hva som skjer der hjemme. Nyt lørdagskvelden og helgen. Stoooor klem :=)

    SvarSlett
  2. Hei der igjen. Sånn kan det gå når ungene bare logger seg på i hytt og pine,:)( og jeg ikke sjekker hvem som er pålogget på MIN maskin) men du forstod vel sikkert at kommentaren var fra meg. :) Hils alle der hjemme.

    SvarSlett
  3. Takk takk:-) Så koselig å få kommentarer fra deg:-) Og ble sååå glad for kommentar fra William;-) Hils:-)

    SvarSlett
  4. Utrolig hvor lykkelig man kan bli av en kopp kaffe eller ti på morningen.
    Ha en fin søndag ;o)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)