fredag 27. mai 2011

Helg:-)

O du deilige fredag:-) I dag var jeg til og med ferdig på jobb klokken 13.30, blir liksom litt langhelg da... Men tro ikke at jeg har hvilt på mine lauvbær. Pegasus ponny har hatt besøk av hovslager, og da må matmor ( dvs meg) stille med kaffe og noe attåt:-) Men , nyskodd hest er nesten det beste jeg vet, så det var verdt strevet..(og egentlig er det jo hovslageren som har slitt mest da...


Nå skal det dusjes og shines litt før jeg skal av gårde på vin-kveld sammen med noen venninner. Gleder meg!!

Ha en super-duper fredagskveld:-)

Åse-Lill

3 kommentarer:

  1. Ha en koselig kveld - venninnekveld er alltid like herlig og avslappende!

    Klem!

    SvarSlett
  2. Nam, vinkveld hørtes veldig GODT ut, og koselig.
    Kos deg masse i kveld, og god helg :o))

    SvarSlett
  3. God helg, og kos deg på vin kveld. D beste med helga er at man kan sitte leeenge med en kopp kaffe eller to lørdags morgen. Helig!!!

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)