mandag 16. mai 2011

Bollebakende mamma...

... til 17.mai:-) Ettersom det skal være med "matfat" til 17.mai-feiringen på samfunnshuset i Skjomen  i morgen, var det bare å kaste seg rundt.. Bollene ble for en gang skyld lette og luftige, og pene og se på også:-) Nesten halvparten av baksten er allerede oppspist, så her vernes siste halvpart med sinte tilrop:-)
(Er fortsatt oppskriften fra Trines matblogg som brukes.. Anbefales!!)


Nå er vi straks klare til feiring, klærne til ungene funnet frem, likeså flaggene.. og fløyter.. Nå gjenstår det bare litt flikking på bunad-stasen min.. Den er blitt liiiitt trang, så jeg jukser litt, og flytter litt på hempene.. Godt mamma ikke vet at jeg syr på bunaden min selv... Tji hi:-)

Ha en flott 16.mai-kveld:-)

Åse-Lill:)

2 kommentarer:

  1. Hei der. Mamma følger bloggen din!! God 17. Maifeiring! Hurra hurra hurra. Vi drar inn til Oslo for første gang, gleder oss!

    SvarSlett
  2. Hurra hurra:-) Kos dokker max i mårra:-)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)