onsdag 18. mai 2011

Stakkars lille minstemann...

... kan ikke forstå at ikke han har en egen bok om seg selv... De andre to har hele 2 bøker hver med bilder av seg selv i. En slik dåpsbok som jeg har satt inn bilder fra de 12 første månedene, etter det årlig.. Og en som jeg har laget til dem helt selv...


Nå er Linus helt sikker på at det ene albumet av Emil er av han..
Da vi sa ifra, at disse bildene var av Emil, sa han bare: "Ok, men kan du hente min?"  Ehhh, vi fikk heldigvis pratet det litt bort, men samvittigheten min ble svart..


Fakta er at minstemann har ennå ikke fått sitt eget album.. Eller, dåps-albumet fikk han i dåpsgave. Til og med bilde er satt inn i rammen på det, men thats it! Så, i går kveld måtte jeg bestille 100 bilder fra Fotoknudsen av Linus som baby, og håper de kommer svært raskt, slik at jeg kan få ordnet med to album bare av han...:-) Ja ja, da har jeg iallefall litt å puske med, hehe:-)

                                                      søtingen i går på 17.mai...

Ha en fin mandag ehhh, onsdag..:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Stakkars liten. Slike ting har en tendens til å ikke bli gjort ja. Det er bare å skynde seg å fikse albumet hans.
    Vi må ta oss en ridetur i lag en vakker dag.
    Ha en fin dag :o)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)