torsdag 5. mai 2011

Morgenstund har gull i munn..

I dag har jeg seinvakt på jobben, så jeg har fri til kl 10.00. Deilig med slike dager.. Så nå skal jeg gjøre ett forsøk på å være litt effektiv på morgenkvisten. Første runde med klesvask er i gang, og nå skal huset kjapt forvandles til helg:-) (får bare håpe det varer til i morgen...) Ute skinner fortsatt sola, men det er rimelig kaldt, får bare håpe nordavinden gir seg...
Her har kveldene vært preget av strikking, mitt n`te par ridevotter er blitt strikket ferdig, denne gangen til meg selv:-)


Nå skal jeg i gang med ett hanske-strikke-prosjekt... Sikkert ganske knøvlete å strikke, men har så lyst på ordentlige ull-hansker.. Tips på oppskrift ønskes!!
Nei, nå er det bare å trekke opp armene, for her skal jeg gå som en tornado igjennom huset:-)

Ha en suuuper torsdag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)