torsdag 26. januar 2017

Torsdag allerede..

Og jeg blogger fra mobilen, ser ut til at det er det som må til, pcen er jo alltid opptatt her i huset:-)
Jeg har akkurat spist kvelds.. Mine fantastiske ostesmørbrød, blir visst aldri lei av de.. 2 grovbrød, et tynt lag med ketshup, et par skiver salami, litt mer ketshup, hvitost og toppet med salt, pepper, bacilikum og parmesankrydder:-) Nam!!


Til dessert fikk jeg m&m.. Bygave fra Mannen:-) Det beste jeg vet, m med peanøttsmør inni, ubeskrivelig godt!! Og ubeskrivelig usunt.. 


I dag fikk vi lagt inn fiber hos oss.. Ny tuner til TVn og raskt internett, herlig!!
Nå skal jeg gå å henge opp nyvaskede klær, fikse kjøkkenet og gjøre klart til ukas siste arbeidsdag:-) Muffins skal jeg også bake, de skal klassen min få i morgen.. En forsinket kakefeiring for at de har gått 100 dager på skolen:-)

Nyt kvelden:-)

Åse-Lill


1 kommentar:

  1. Hverdagskost blir ikke jeg heller lei av, ikke m&m for den saks skyld heller. Hadde det ikke gått utover kropp og helse, så kunne jeg levd på godteri, kaker, iskrem og kjeks. God helg.

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)