lørdag 14. januar 2017

Tidlig morgen...

Lørdag, beste morgenen i uka å våkne til, kan ikke ligge lenge da, den må opp å nytes;-)
Kaffe i koppen og fyr i ovnen.. Må kose med med det en stund før jeg skal ut å jobbe for Mannen.. Ikke bare bare å være gift med en som har enkeltmannsforetak, da må man hjelpe til innimellom:-) Men det går helt fint, er greie "oppdrag". I dag skal jeg kjøre en avis-runde, mens han er på taxitur.
Ellers så skal det vaskes klær.. Og vaskes bad.. Men det må til, hihi.

                                   Bilde fra juleshowet og høydehopping, Wilma og La Belle hopper 1.20:-)

En tur i stallen skal vi også, La Belle og Odin skal besøkes, og eldstejenta skulle visst ri:-) Er så gøy å se henne ri La Belle, hun er blitt så flink, og voksen i ridestilen.. Og modig, mye mer enn mamman sin.. Jeg synest det holder lenge å hoppe hinder på 80-90cm, Wilma hoppet i går en liten bane på 1,05-1,10.. Flinke er de:-) Gøy å være hesteeier!! (stort sett, hihi)
I dag ser vi kanskje sola i fjellene, hvis bare klarværet fortsetter.. Sååå deilig!! I år synest jeg sola bare har vært borte en liten stund..


Dette bildet tok jeg 20. november, da var det like før hun ikke kom seg over fjellene, og nå er hun tilbake:-) I fjellene, vel å merke, ned til oss tar det ennå noen uker, nesten en måned..
Nei, nå er det vel bare å komme seg ut og i bilen.. En liten times jobb venter..

Ha en fin lørdag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)