søndag 29. januar 2017

Søndag:-)

For en deilig søndag:-) Ingenting på planen, bare kos med besøk av mamma og co, og svigers. Mamma hadde boller med, og hjemmelaget syltetøy, og det smakte himmelsk!!


Ellers hadde jeg foringsdag på rideskolen i går. Halv åtte var jeg på plass og gav 20 sultne hester frokost:-) Så var det utslipp og møkking av boksene. Før klokken var 10.00 duret fitbiten at jeg allerede hadde gått mine 10 000 skritt;-) Etter ridetur, innslipp og foring av middag til de samme 20 hestene kom jeg hjem rimelig sliten kl 14.30... Og rundet da 20 000 skritt:-)


På kvelden hadde vi gjester, og koste oss med sjokoladefondant og is til dessert:-)
Nå skal jeg straks til stallen igjen, bare en liten tur denne gangen..


Når det gjelder økonomi så har det gått litt penger denne uken også:-) 
Hele 2700,- brukte vi på mat denne uken... Vet ikke hva som skjedde, men vi har jo ligget under budsjett de andre ukene i januar, og det var tomt for det meste, da fikk det bli slik..  Ellers tror jeg ikke det er brukt eller handlet noe mer inn denne uken:-) Helt greit, denne uken også:-)
Nå skal jeg komme meg opp til hesten, slik at jeg får sett litt av handballkampen i ettermiddag:-)

Ha en fin søndag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)