fredag 20. januar 2017

Helg igjen:-)

Og jeg skulle ønske jeg kunne vise frem bilder av ferske blomster, og nyvasket hus.. Ingen av delene har jeg her.. Dessverre.. Husvasken ligger foran meg, og jeg skal straks ta meg selv i nakken og komme i gang med støvsuging og badvask!

 
                                                                 (Gammelt bilde, altså)
Blomster hadde Mannen kjøpt, tulipaner som jeg ønsket meg, men for første gang i hele mitt liv fikk jeg han til å levere de tilbake.. De var tørre og brune på tuppene, og alt for mye utsprunget for min smak.. 120 kroner for overmodne, gamle blomster, neitakk! Tulipaner skal ikke være utsprunget når man kjøper de, de skal være krispige, harde og nyyydelige å se på:-) Føler meg litt som den sure kjerringen nå, haha:-) (Nå skal det sies at det var ikke Mannen jeg var sur på, altså:-) )


Jeg har akkurat spist en kjempegod pitapizza, denne anbefales:

Et pitabrød
Smør på 2 ts heinz chilisaus og 1 ts ketshup
Ha på raspet ost
Topp det med løk, tomat, paprika og et par skiver påleggsskinke
Stek det i ca 5-7 minutter
Kjempegodt!!

Perfekt når man bare skal ha noe som går raskt å lage og spise!
Nei, bare å komme i gang, så deilig når jeg er ferdig:-)

Nyt fredagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)