lørdag 7. januar 2017

Helg igjen..

Da var det helg igjen, så deilig!! Blir jo litt sjokk å starte opp igjen..
Uken har faktisk vært ganske rolig, jeg har vært stort sett hjemme og slumret på sofaen.. Og ærlig talt, nå MÅ jeg ta tak i meg selv.. Rolige dager er jo herlig, men det er jo ikke meningen at man ikke skal gjøre noe og bare ligge å hvile, hihi.. Så fra mandag, da altså!!


Onsdager har vi jo uteskole på skolen vår fra kl 10 til kl 14.. Det var isekaldt, og ski var aktiviteten:-) Men for et lys det er ute nå, når det er klarvær. Helt fantastisk!! Vi er bra heldige som har laaaang tradisjon på å ha en uteskoledag i uka, og at vi er flinke å komme oss ut uansett vær, det gjør at vi får oppleve mange fantastisk fine dager i mange forskjellige typer vær:-)


Økonomiprosjektet humper og går. Alle regninger som er dumpet i postkassen vår iløpet av uken er sorterte, og noen betalte. En god slump penger er satt av, og håper vi klarer å leve på ganske så lite frem til februar.. Kjedelig, men nødvendig:-) Torsdag tok jeg ukeshandelen, og prøvde å tenke pris hele veien.. Vi endte på ca 1500 kroner, men vi må nok ut med et par hundre til før neste ukeshandel..


Her er noe av det som ble handlet inn.. Ikke bare sunne saker;-)
I dag har vi ikke så mange planer, skal puske litt i huset, må i stallen en tur og så skal jeg gå en lang tur med hundene..

Nyt lørdagen din!!

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)