tirsdag 24. januar 2017

En ulykke..

...kommer sjeldent alene... Søndag kveld takket doen for seg.. Og den er reparert både tre og fire ganger før, så nå må det inn et nytt!! Heldigvis har vi et do til, men med fem i huset og ofte noen fler, er det litt upraktisk med bare en do.. Så, da er det vel bare å kjøpe en ny da:-( Tro meg, en do er det siste jeg har lyst å bruke penger på!!


Her er det straks jobb og skole, jeg har rukket en rask dusj og en kopp kaffe:-) Skal snart vekke guttene. Mannen og eldstejenta har dratt av gårde for en god stund siden. Deilig med en rolig og stille start:-)


I dag ser det ut til at jeg må komme meg på butikken.. Handledagen må rett og slett bare skyves en dag frem.. Det er tomt i kjøleskapet, og i spiskammerset.. Ellers bruker jeg være ganske sta og mene at vi klarer oss på det som er, men det orker jeg ikke denne uken!! Tomt for melk, mel, papir, pålegg og middager.. Må skjerpe meg når jeg handler, og klare å handle nok!
Nei, her er det bare å starte dagen, opp å hopp:-)

Ha en flotters tirsdag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)