fredag 12. juni 2015

Pizza..

..ble det til middag i dag:-) Når Mannen alikevel var i byen, fikk vi han til å ta med hjem:-) Ikke ofte det skjer, må jeg si.. Men da fikk jeg vasket og ryddet hus i stedet for å lage middag.. Deilig:-)


Vi går inn i en relativt hektisk helg.. I morgen drar jeg og Emil til Bardufoss på fotballturnering.. Allerede kl 06.30 må vi være i bilen, første kamp spilles kl 09.45.. Så går det slag i slag:-) Emil skal overnatte med laget sitt på et klasserom, mens jeg har bevilget meg en hotellseng.. Søndag spilles første, og siste, kamp kl 08.00, så da håper jeg vi er på tur hjem kl 09.30.. Hardt program:-) Da er det pakking til skolens overnattingstur som gjelder.. Phu:-)


Nå har jeg akkurat kommet inn med Mira fra en liten luftetur, og jeg har plantet meg i sofaen.. Og her akter jeg å sitte en stund, nemlig!!

Nyt fredag og helg, det skal jeg innimellom:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)