mandag 8. juni 2015

Ny uke..

..nye muligheter:-) Jeg er trøtt som en dupp, kunne ha sovet i maaaange timer til, men jobben kaller!! Litt mer kaffe, så blir det sikkert bedre:-)
Mamma blir 70 år i slutten av denne måneden, og i den anledning har jeg strikket henne en marius-kofte..


Jeg har jo ikke kunnet vise den her, siden hun innimellomleser bloggen min.. Koften startet jeg med i oktober.. Hele julen strikket og koste jeg meg med den.. Helt til i februar en gang, da ble den nesten ferdig..


I forrrige uke tok jeg den siste fininshen, og i går gav vi den til mamma:-) Hun ble kjempeglad, og den passet perfekt!! Så deilig å ha gitt den til henne, jeg var så redd den ikke skulle passe, at den ble for stor, for liten, for lang, for kort osv...;-)


Så hva er neste strikkeprosjekt?? Lester, tror jeg, det trenger vi!! Og votter!! Vi får se...
Nei, nå må unger vekkes og fikses pene, det er fotografering på skolen i dag:-)

Ha en fin mandag:-)

Åse-Lill


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)