tirsdag 2. juni 2015

Eksamen..

..er over, og endelig er det tid til litt blogging igjen:-) Herregud for noen nervepirrende dager.. Jeg blir jo helt tussete i eksamenstiden, skulle tro det gjalt liv eller død!! Men, uansett, nå er det over, selv om jeg sitter med en litt ekkel magefølelse på at denne gangen så gikk det ikke så bra.. Håper det er lenge til vi får den tilbake.. 


I helgen som var, var det både Funn cup for guttene og sprangkonkurranse for Wilma.. Helgen var temmelig hektisk, med andre ord.. Men gøy:-) Og ungene koste seg..


Nå går vi forhåpentligvis inn i en litt roligere periode.. Og det trengs!! Vi skal allerede i dag hente hjem hestehengeren slik at vi får begynt med vårryddingen utenfor huset.. Litt seint i år..  Men skal bli deilig å få komme i gang:-)


Her skal unger vekkes, så vi kommer oss på jobb og skole.. Er jo mange dager siden jeg var der sist:-)

Ha en flotters dag:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Har tru på at d går bare godt på eksamen, du er så flink☺ Skal nå bli godt når du kommer tilbake i barnehagen, jeg gleder meg til det.
    Klæm fra me

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)